כלל ביטוח יוצאת השבוע עם מסע פרסום שיעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאתרי האינטרנט המובילים, שמטרתו למצב את "כלל" כגוף הגדול והמוביל בתחום החסכון ארוך הטווח ומתמקד בחברת קופות הגמל של הקבוצה- כלל גמל.
הקמפיין הינו שלב נוסף בתפיסה הפרסומית של כלל המתמקדת בפרזנטורים הצעירים, "הפנסיונרים של הדור החדש", שהובילו בהצלחה גם את הקמפיין לתוכנית "פרופיל הדור החדש" של כלל ביטוח וקמפיין נוסף לקופת הפנסיה של החברה.
בקמפיין החדש, שסיסמתו "בחרנו בכלל גמל בגלל הגודל והבטחון", הפנסיונרים של הדור החדש בוחרים בכלל גמל, בה חברים למעלה מ- 500,000 עמיתים, בזכות גודלה ומספרים על תחושת הביטחון והשקט הנפשי ממנה נהנים עמיתיה. כמו כן הפרזנטורים ממליצים למהר ולבצע הפקדה בקופות הגמל עד סוף דצמבר כדי להרוויח את הטבות המס.