קמפיין חדש לליסטרין

הקמפיין תחת הסלוגן "אל תעשו חצי עבודה" יעלה בערוצי הטלוויזיה, הרדיו ושילוט חוצות עם תמונות של אנשים מתחומים שונים, שעשו את עבודתם רק למחצה. כך לדוגמא, יופיע גבר שגילח רק צד אחד מהזקן או אישה ששמה מסיכה רק בחצי מהפנים.


הרעיון לקמפיין נולד בעקבות מחקרים רבים שנעשו בחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון על שטיפות פה ליסטרין, שהראו שצחצוח השיניים בלבד עושה רק חלק מהעבודה ואינו מספק טיפול יסודי לשמירה על היגיינת הפה לאורך היום. מעבר לכך, כיוון שהשיניים מהוות רק 25% מחלל הפה, חשוב להשתמש בשטיפת פה כדי להשלים את המענה לכל חלל הפה.


נמצא כי שטיפות פה ליסטרין, מפחיתות את רובד החיידקים (פלאק) ומסירות עד 97% מהחיידקים שנותרו לאחר הצחצוח.

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye