קמפיין חדש למישל מרסיה באמצעות הדיה

חברת 'מישל מרסייה', חברה למוצרי טיפוח ועיצוב לשיער, משיקה בימים אלו מוצר מהפכני עם פטנט בלעדי תחת השם S.O.S Color Recover™. S.O.S הוא מוצר משלים לצבעי שיער הנותן פתרון אופטימלי לטווח זמן בו מבצבצים שורשי השיער הלבנים בין הצביעות.


מדובר בהשקה המביאה עמה בשורה צרכנית חדשה ללקוחות הפוטנציאליים ויימכר באופן בלעדי ברשת סופר-פארם.



לשם יצירת חשיפה משמעותית להשקת המוצר החדש בנקודות המכירה, חברת הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה תכננה ועיצבה קמפיין אשר עלה בכל סניפי רשת סופר פארם ומיישם את כל המסרים השיווקיים של המוצר החדש באמצעות אלמנטים שונים בהם תצוגת חוץ מדף ייחודית היוצרת בולטות וחשיפה רחבה בנקודת ההחלטה לקניה. הדיה תכננה, ייצרה, הפיקה ויישמה בשטח את הפעילות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)