קמפיין חדש לסומט באמצעות יהושוע TBWA

הקמפיין החדש כולל פרסומות בטלוויזיה, פעילות באינטרנט ופעילות בנקודות המכירה


שרון ישראלי, סמנכל השיווק בחברת הנקל סוד: "כמותג בינלאומי ואיכותי בתחום הדחת הכלים אנו רואים חשיבות בחדשנות, יעילות ונוחות השימוש במוצר. הקפסולות החדשות מהוות מהפכת ניקיון של ממש ומעניקות תוצאות חסרות תקדים בתחום הברקת הכלים; הקפסולות החדשות של סומט מבריקות טוב יותר מכל המוצרים הקיימים כיום בשוק"


מותג מוצרי הניקיון "סומט" יוצא בימים אלו בקמפיין חדש לרגל השקת קפסולות הג'ל החדשות למדיח היחידות שעשויות 100% ג'ל. הקמפיין כולל פרסומות טלוויזיה, פעילות אינטרנטית ופעילות בנקודות המכירה. על הקמפיין הטלוויזיוני הופקד משרד הפרסום יהושוע TBWA. עלות המהלך מוערכת בכ- 1.2 מיליון שקלים.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)