קמפיין חדש לצנטרום: "כשחיים נכון רואים את זה!"

בימים אלה עולה ברדיו הארצי והאזורי ובאתרי אינטרנט מובילים קמפיין מסיבי לצנטרום, תחת הסיסמה: "כשחיים נכון רואים את זה!" מטרת הקמפיין – חיזוק התועלות והחיוניות בשימוש יומיומי במולטיויטמין



חברת ניאופרם, משווקת המותג צנטרום, עולה בקמפיין חדש למותג, המדגיש את היתרונות והחשיבות של צנטרום סילבר לבני 50 פלוס, ואת ההתאמה של צנטרום פרפורמנס לצעירים ולאנשים אקטיביים, הרוצים להוציא מעצמם את המקסימום כל יום מחדש.



הקמפיין יימשך שלושה שבועות, ויכלול תשדירים ברדיו ארצי ואזורי בסגנון ""testimonials ופרסום באינטרנט באתרים מובילים, כגון YNET, WALLA, MSN, NANA, ותפוז.



הגולשים באינטרנט שייחשפו לקמפיין יוכלו להצטרף לתכנית "לחיות נכון", במסגרתה ניתן לקבל ניוזלטר חודשי, טיפים, עדכונים ומבצעים שיעשו להם את החיים בריאים הרבה יותר.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)