קמפיין חדש לקטגוריית על האש של חברת זוגלובק

קמפיין זוגלובק החדש יעלה בטלויזיה לקראת יום העצמאות בסדרת סרטים קצרים המתארים מצבים יומיומיים ורגילים מעולמות תוכן שונים, הבוחנים כל דבר לפי מדד הבשר ("החמניות של ואן גוך זה בסדר.. רק, חסר בזה בשר.."). זהו קמפיין טלויזיוני ראשון לבוגר ה"אח הגדול" ליאון שניידרובסקי, שיככב בסרטונים לצידם של: זוהר בעלול, ננסי ברנדס וסלבה ברזילאי.



במסגרת שינוי ארגוני מקיף שערכה זוגלובק, גובשה אסטרטגיית מותג חדשה.


האסטרטגיה החדשה מתמקדת בקטגוריית הבשר, כאשר זהות המותג תהיה סביב פרמטרים של תשוקה לבשר, טעם ומומחיות. מטרת הקמפיין הינה לחזק את מעמדה של זוגלובק כחברה מובילה בתחום הבשר ולהשיק את "סדרת הזהב" מ-100% נתח בקר מובחר, הכוללת את המוצרים החדשים: גרנדבורגר זהב וקבב זהב.



נתונים על הקטגוריה (סטורנקסט שנתי מתגלגל נכון למרץ 2009)


גודל קטגוריית על האש 230 מיליון ₪ בשנה. הקטגוריה במגמת צמיחה כספית של 11% לזוגלובק נ"ש כספי של 22.3%. גודל סגמנט ההמבורגר – 68 מיליון ₪. זוגלובק מובילה עם נש כספי של 33.6% בזכות המבורגר זהב מ- 100% נתח בקר מובחר.



דניאל שבתאי, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק: החברה מעלה קמפיין פרסום חדש ב-22.4.09 להמשך התמיכה בבשר, עיסוקה העיקרי תוך דגש על התשוקה לבשר, טעם ומומחיות במטרה ליצור אפקט הילה על הקטגוריות האחרות



לדברי אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת תחום בשר זוגלובק, "באמצעות השקת מוצרי הפרימיום החדשים, החדשנות המוצרית , הקמפיין שאנו מעלים, פעילות מאסיבית בנקודות המכירה, טעימות ודיול, כל אלה יביאו לגידול בקטגוריית על האש כולה."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)