חברת המשקאות והמזון יורוסטנדרט, יוצאת בקמפיין ענק ובחרה בשף סהר רפאל ממסעדות כרמים וכדיתא להוביל את השקת המיונז והפסטה החדשה ממשפחת לינה.
קמפיין חדש שמלווה בפרסום נרחב כולל שלט חוצות ענק עם השף על נתיבי אילון!
במסגרת הקמפיין הופק סרטון פרסומת במרכזו יעמדו המיונז ופסטה.
הפרסומת תעלה במגוון תוכניות בשעות הבוקר והפרה טיים בערוץ 2, 9, 24 וכמו כן בפרסום נרחב בעיתונות הארצית ובאינטרנט.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מנצ' , ההשקעה הכוללת בהפקת הקמפיין נאמדת בכ- 1.8 מיליון שקלים. הפרסומת היא ברוח המלצת המומחה, השף סהר מספר מדוע הוא בחר במותג לינה ועל כך שאפשר להתלבט במרכיבי המזון במטבח אבל מיונז מבחינתו יש רק אחד.
כל זאת תחת המסר: "לינה- לאכול, לחוות, להתרגש"
לשף רפאל זו אינה הפעם הראשונה על מסך הטלוויזיה, ומהר מאד השתלב בסט הצילומים.
במסגרת שיתוף הפעולה השף רפאל יהיה אחראי לפיתוח והכנה של מתכונים חדשים ומיוחדים עבור מוצרי המותג.
אלכס איזנברג בעלי החברה והמנכ"ל של חברת יורוסטנדרט יבואנית מוצרי לינה מסר: "החלטנו לבחור בשף סהר רפאל לעמוד בראש הקמפיין ,מאחר וחיפשנו שף צעיר ברוח צעירה. סהר הוא מקצועי ואיכותי בתחומו ונמנה עם השפים הטובים בישראל".