אלספה עולה בקמפיין חדש למוצר הדגל של הסדרה, אלספה MAX, בעלות של כמיליון שקלים.
הקמפיין, תחת הסלוגן "מקסימום אומגה 3 בכמוסה אחת" יעלה במהלך חודש פברואר בטלוויזיה בערוצים המסחריים ובאינטרנט ויימשך כשבועיים. בנוסף, הקמפיין ילווה במבצעיים אטרקטיביים ברשתות השיווק.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והינו חלק מתוכנית שיווקית של החברה להעלאת המודעות והחשיבות בקרב הציבור הרחב לשילוב אומגה 3 באורח חיים בריא.
טל נוז'יק מנהלת המותג:" הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי המזוהה עם סדרת אלספה ולראשונה, אנחנו מתמקדים במוצר מסוים מהסדרה ולא בסדרה כולה. הקמפיין מציג את מוצר הדגל של הסדרה, אלספה MAX, מוצר חדשני ומוביל המאפשר ליהנות ממקסימום אומגה 3 בכמוסה אחת וזאת בהתאם להמלצות הבינלאומיות לצריכה יומית של אומגה 3"