קמפיין חדש של שפ"א למנהלי שיווק ברדיו האזורי


מדי יום, כמיליון ישראלים מבלים זמן ממושך מאחורי ההגה בעומסי תנועה כבדים, ומכשיר הרדיו הנו אמצעי הבידור המיידי והפופולארי ביותר. כתוצאה מכך הרדיו ממשיך להיות פלטפורמה פרסומית חזקה, נפוצה ואטרקטיבית ביותר.



בדיוק מסיבה זו, השיקה שפ"א באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מהלך שיווקי יוצא דופן וחדשני – מנהלי שיווק של חברות המפרסמות ברדיו הופכים לקריינים ברדיו ליום אחד ומגיעים באופן אישי לקריין את דיווחי התנועה בשידורי הרדיו, כי "אם הפקקים עושים כל כך טוב למנהלי השיווק שמפרסמים ברדיו, למה שאלה לא יפרגנו בחזרה לפקקים?…"



אז אם בתקופה האחרונה הופתעתם לשמוע קול לא מוכר בדיווחי התנועה, זה ככל הנראה היה אחד או אחת ממנהלי השיווק שלקחו חלק ביוזמה השיווקית.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)