בימים אלו מעלה בית ההשקעות תמיר פישמן קמפיין לקופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלו על גבי עורפי אוטובוסים. מסר הקמפיין מצביע על תשואה עודפת של 40% לשנה שהשיגו קופות הגמל של תמיר פישמן ביחס לקופות הבנקאיות.
לדברי איריס אמיד מנהלת השיווק של תמיר פישמן המסר בקמפיין מבוסס על מחקר מעמיק שבדק את מעורבות הצרכן הישראלי בשוק קופות הגמל שהעלה כי גם אם מדובר באחד ממוצרי החיסכון הפופולאריים ביותר, מרבית הציבור כלל אינו יודע מה עובר על קופת הגמל שלו וכיצד הרפורמה בשוק נוגעת למצב חסכונותיו.
"רצינו לפנות אל בעלי קופות הגמל בעיתוי הנוכחי שבו זה עתה הועברו הקופות הבנקאיות לבעלות חדשה ולמעשה ללקוחות אין כל זיקה וכדאיות כלכלית להחזיקן. החלטנו שאל צרכן מבולבל, שהתרגל לשגר ולשכוח את קופת הגמל שלו, יש לפנות עם Reason Why חזק וקונקרטי כדי להניע לפעולה", אומרת אמיד.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס , יימשך 14 יום, ויכלול עורפי אוטובוסים של "אגד" ו"דן" בפריסה כלל ארצית, קמפיין אינטרנט ועיתונות. תקציב הפרסום השנתי של תמיר פישמן לשנת 2007 יעמוד על 1.5 מליון דולר.