מותג הקוסמטיקה המקצועית המוביל HL עולה בקמפיין חוצות בכיכובה של הפרזנטורית הילה נחשון, תחת הסיסמא: "יש טיפוח ויש טיפוח מקצועי בהתאמה אישית". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מדיה 1, בהשקעה כוללת של שש מאות אלף ש"ח ₪.
הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, תחנות אוטובוס, עיתונות המודפסת וכמו כן, פעילות נרחבת במדיה החברתית. לראשונה בישראל הקמפיין יכלול דפי ממו אשר יוצמדו לתחנות האוטובוסים ויכילו את פרטי הקוסמטיקאיות מורשות HL על פי האזורים השונים.
לדברי שימי רביב, סמנכ"ל השיווק של HL : "הקמפיין פונה לשני קהלי יעד– אנשי מקצוע וצרכניות ומטרתו היא העלאת המודעות לשוק הקוסמטיקה המקצועית בכלל ולמותג HL בפרט תוך יצירת בידול אל מול שוק הריטייל . השימוש בדפי הממו עם פרטי אשת המקצוע מייצר חיבור בין הצרכנית ,הקוסמטיקאית והמותג HL." לדבריו הבחירה בהילה נחשון כפרזנטורית החברה ומובילת הקמפיין היא בשל הערכים אותם היא מביאה, ערכים של משפחה, נשיות, קריירה, בשלות ואיכות".