קמפיין חורף לטופיפי

ליימן שליסל , יבואנית ומשווקת טופיפי בישראל, עולה בקמפיין חורף משפחתי לטופיפי. הקמפיין מקיף וארוך טווח, עולה כעת למשך חודשיים וחצי עד לחודש אפריל, בערוצי הטלוויזיה 2, 10, ו-24 .



הקמפיין מטעם חברת "שטורק" יצרנית טופיפי, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית ע"י מקאן אריקסון . לטובת הקמפיין הופק סרטון פרסומת שנבחר לאחר שהוכיח את עצמו בעולם. הסרטון בהלימה לחיי היום יום שלנו, בעידן בו כולנו מחוברים לטלפונים החכמים ללא הרף מציג את טופיפי הטעים והאהוב כפינוק משפחתי, המתאים לכולם בכל עת.



היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪ . הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי המלווה את המותג מזה זמן רב – כיף גדול בטופיפי .




קרדיטים:


ניהול לקוח- דפנה מונהייט, ליאת כהן, קריאייטיב- קורן וויס, הפקה- עמנואל רז, מדיה- שלומי פרידן,


יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)