קמפיין חסר תקדים ל"שרק השלישי" בהשקעה של כשני מיליון ש"ח

"שרק השלישי", שובר הקופות המצליח בעולם, שיצא לאקרנים בישראל ביום חמישי הקרוב, הושק בקמפיין חסר תקדים בהיקף של שני מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסום בשלטי חוצות ברחבי הארץ ופרסומות בערוצי הטלוויזיה השונים- 2, 10, 9 ו-24 .



קמפיין האינטרנט כולל פרסום באתרי האינטרנט המובילים (וואלה, נענע ועוד) והשקת אתר אינטרנט בעברית עם דומיין ישראלי בכתובת www.shrek.co.il במיוחד לטובת הגולשים הישראלים.



האתר כולל מידע אודות הסרט והדמויות האהובות, סרטונים ומשחקים שונים, הורדות של טפטים ואייקונים, ואפשרות חדשה המאפשרת לגולשים לכתוב מכתבים לשרק. ממשרד האינטראקטיב היי נט נמסר כי מרגע עליית האתר ועד כה נתקבלו מאות פניות לשרק.



קרדיטים:


מפיצת סרטי UIP בישראל- דורית ישי


משרד אינטרקטיב – היי נט


משרד פרסום- ציבלין תקשורת צעירים


יחסי ציבור- גלאי תקשורת

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)