קמפיין טלוויזיה חדש למותג הכפפות איזי טאץ'

מותג כפפות הידיים המוביל בתחומו בישראל Easy Touch, המשווק בישראל על ידי חברת אינטרסן, עולה בקמפיין טלווזיה תחת הסיסמא: "לא איזי טאץ'- לא נוגע!".


הקמפיין בעלות השקעה כוללת של כ- 500 אלף ₪. הקמפיין יעלה למשך כשלושה שבועות בטלוויזיה בערוצים המובילים 2 ו- 10.


הכפפות של Easy Touch הן כפפות אלסטיות, חד פעמיות, הנצמדות לכפות הידיים, נוחות לשימוש, חזקות ואטומות. מסייעות לשמירה על עור הידיים וההיגיינה בביצוע עבודות הבית השונות, שימוש בחומרי ניקוי ושמירה מקסימאלית על היגיינה אישית.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)