קמפיין לטרקלין חשמל באמצעות שטרית מדיה גרופ

רשת 'טרקלין חשמל, המונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת לקראת ראש השנה במבצע רחב היקף, במסגרתו הקונים בחנויות הרשת בסכום של 999 ₪ ומעלה יקבלו כרטיס גירוד המעניק להם שלל מוצרי חשמל במתנה.


את המבצע ילווה קמפיין פירסומי, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בטלוויזיה ובעיתונות הארצית בהיקף של חצי מיליון ₪.


נדב קרמר, מנהל שיווק ופרסום ברשת טרקלין חשמל: "ראש השנה מאופיין בהתחדשות וישנה תנועה ערה של לקוחות בחנויות, כאשר צרכנים רבים מגיעים על מנת להחליף ולשדרג את מוצרי החשמל הביתיים השונים. אנו ברשת מבינים כי הוצאות אלה מתווספות להוצאות הגבוהות ממילא לקראת ההיערכות לחג ולכן החלטנו לצאת במבצע של כרטיסי גירוד, המעניקים לכל קונה מתנה משלל מוצרי החשמל שברשת, וזאת כדי להפוך את הרכישה ברשת לאטרקטיבית ומשתלמת".


משרד פרסום: SMG – שטרית מדיה גרופ, סמנכ"ל לקוחות בכירה: לימור לזרוביץ', קופי: ערן רון, ארט: גלית רבסקי, סמנכ"ל לקוחות בכירה: לימור לזרוביץ׳, סופרוויזורית: איה גל שטרית, תקציבאית: מירי סקריאבין, חברת הפקה: HPC

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)