קמפיין ליום אחד: מותג דגני הבוקר MONDAY יוצא בקמפיין ליום אחד לקורנפלקס החדש

מותג דגני הבוקר MONDAY יוצא במסע פרסום נרחב ליום אחד בהיקף של כ- 1 מיליון ₪ , באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן". מותג דגני הבוקר MONDAY נוקט באסטרטגיה פרסומית חדשה שתתפרש על פני יום מדיה מרוכז.

הקמפיין רחב ההיקף שיעלה ליום אחד ביום רביעי הקרוב ה- 24/12, יתפרש על מרבית אמצעי המדיה האלקטרונית – טלוויזיה, רדיו.

הקמפיין יציג את הקורנפלקס החדש של החברה באריזה משפחתית במחיר הכרות של 9.90 ₪ בלבד.

במסגרת הקמפיין ישודר סרטון פרסומת כאשר הדגש מושם על סרטון ריאליטי בסגנון יו טיוב שבו רואים ג'ירפה חוטפת את קורנפלקס מאנדיי ומבקשת להחזירו לטבע.


אלון לוי נחום סמנכ"ל השיווק של מאנדיי אמר היום כי: "בעצם היותנו מותג חדש, צעיר ובועט ובמיגבלות התקציב, בחרנו לנקוט באסטרטגיה פרסומית חדשה במסגרתה במשך יום אחד נהיה מפרסם בולט באמצעי התקשורת ונגיע לכל בית בישראל."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)