קמפיין למותג החיתולים האגיס

בחודש האחרון יצאה חברת חוגלה קימברלי במהלך תחת הכותרת אמהות לא מתפשרות בהשקעה של 4 מיליון שקלים. במסגרת המהלך גייסה החברה אמהות ותינוקות לככב בקמפיין ארצי למותג החיתולים המוביל האגיס. המהלך שנתן במה לאמהות אמיתיות,נולד מתוך רציונאל שאמהות אינן מתפשרות בכל מה שקשור לתינוק שלהן גם כשמדובר בחיתולים.



במסגרת מהלך "אמהות לא מתפשרות" הושקה בדף הפייסבוק של האגיס פעילות שהזמינה אמהות אנונימיות לעלות תמונה משותפת עם הבייבי שלהן ולציין על מה הן לעולם לא תתפשרנה כשזה נוגע לבייבי שלהן.



אלפי אמהות השתתפו בפעילות ומתוכן מאות אמהות נבחרו לככב עם התינוקות שלהן בקמפיין של האגיס: בקמפיין שילוט חוצות ארצי , על גבי קיר הקריה כתמונת קולז' ענקית ,על גבי שילוט בנקודות המכירה שברשתות השיווק ועל גבי באנרים ברחבי האינטרנט.


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים