קמפיין מובילי דעה ברשתות למותג הרכב שברולט ספארק, שהובילה קבוצת לידרס (LDRSGROUP), הפך בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן שודרג לפרסומת בערוץ 2. במסגרת הקמפיין יצרו מובילי הדעה את ה"ספארק סטורי" שלהם: סרטון מקוטע אשר מציג סיטואציות מעולמות התוכן הקרובים להם כאשר הספארק היא חלק בלתי נפרד מהיום שלהם. בחלקו העליון של הפריים עמד ציר הזמן בצורה זהה ל"סטורי" של האינסטגרם.
בסיום הסרטון סיפר הקריין כי הספארק החדשה היא הזוכה הגדולה בקטגוריית מיני השנה של מגזין אוטו.
המהלך נועד לקידום מערכת AppleCarPlay המותקנת בספארק החדשה ואשר מציעה טכנולוגיה מתקדמת לסנכרון עם מכשיר האייפון .
מובילי דעה שהשתתפו בקמפיין הם:
מאיר כהן – צלם אופנה מוביל
טל רביבו – ספורטאי אקסטרים
וגל גולד – רקדנית שמטריפה את הרשת