קמפיין מסיבי לבריאות הנפש לקידום המודעות למחלת הדיכאון

בפעם הראשונה קמפיין מסיבי לבריאות הנפש לקידום המודעות למחלת הדיכאון



הקמפיין שמועלה על ידי עמותת אנוש בחסות חב' התרופות אלי לילי עלה תחת המסר "דיכאון – זה לא חייב כל כך לכאוב", במטרה לקדם את המודעות לדיכאון והכאב הנלווה לו ולעודד את הציבור לבדוק עצמו באתר מיוחד שהוקם לנושא. הקמפיין עלה באמצעות שילוט על אוטובוסים,מודעות בעיתונות, תשדירים ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות הקריאטיב של ורד מוסינזון ומשרד הפרסום יהושוע, המטפל בעמותת אנוש בהתנדבות מלאה.



חשיבות הקמפיין היא מהותית !! רק לאחרונה, הצהיר ארגון הבריאות העולמי כי הוא מנבא שבתוך 20 שנה דיכאון ישפיע על אנשים יותר מכל תופעה בריאותית אחרת, וכבר היום יותר מ-450 מליון אנשים סובלים מדיכאון, רובם בארצות העולם המערבי.



קמפיין הדיכאון יעלה באמצעי המדיה השונים: אינטרנט עיתונות ארצית ורדיו במסלך כל חודש בריאות הנפש. הקמפיין הופק כתרומה של לילי לשת"פ בינם ובין עמותת אנוש . את יחסי הציבור יובילו אטד תקשורת המייצגים את עמותת אנוש וואגנר תקשורת המייצגים את איליילילי.



לצורך העלאת הקמפיין הועלה מיניסייט שכתובתו depression.co.il – להעלאת המודעות להתמודדות עם מחלת הדיכאון. מלבד אינפורמציה מקיפה ניתן למצוא במיניסייט גם שאלון לאבחון עצמי והוא מפנה לרשימה ארוכה של גורמים מטפלים העשויים לסייע.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)