לראשונה, ולאחר כעשר שנים בתפקידו כמדבב את התוכי של בזק בינלאומי, זוכה שלום אסייג לפגוש את דמותו בקמפיין משותף. הקמפיין החדש שיעלה החל מהיום ברחבי רשת האינטרנט, נועד למנף את פעילות השיחות הבינלאומיות של החברה, תחת הקוד התלת ספרתי 014.
במסגרת קמפיין האינטרנט, תציג החברה סדרת סרטוני וידאו המאפשרים הצצה לרגעים משעשעים במערכת היחסים שנרקמה בין שלום אסייג לתוכי. הקמפיין שיימשך כשלושה שבועות, יציע ללקוחות לשוחח לחו"ל עם הקידומת 014 בעלות של 9.90 ₪ לחודש בלבד ולמגוון רחב של יעדים.
אמנם הקמפיין החדש שתעלה החברה יאפשר מפגש מצולם ראשון בין אסייג לתוכי אך לא רבים יודעים כי הקשר בין השניים התחיל עוד ביום היוולדו של התוכי כאשר אסייג עצמו שימש השראה לעיצוב תווי פניו ואישיותו של התוכי, אשר נולד כדמות פלסטלינה ופוסל על ידי האומן רוני אורן.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "התוכי של בזק בינלאומי מלווה אותנו כ-10 שנים שלאורכן תורם באופן עקבי לבידול ולהעצמת האהדה שחשים הלקוחות למותג שלנו. לאחר עשור של פעילות משותפת, החלטנו שהגיע הזמן לקיים פגישת מחזור בין התוכי לאסייג, שאישיותו המלבבת הינה חלק מההצלחה של דמותו של התוכי".
היקפו של הקמפיין שיעלה לרחבי הרשת באמצעות משרד הפרסום D-SAY אינטראקטיב מוערך בכחצי מיליון₪.