קמפיין משפחתי חדש ל-"מגה" ו-"מגה בעיר"

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ משיק קמפיין חדש לרשתות "מגה" ו- "מגה בעיר" בעלות כוללת של 1,000,000 ש"ח.



הקמפיין יושק תחת הסיסמא "במגה ובמגה בעיר יש יום לכל המשפחה ויום לכל אחד" ובו בכל יום בשבוע יופיע שיק מתנה לרכישת מגוון מוצרים בסך 20 ₪ לכל אחד מבני המשפחה.



רות שטרית, יו"ר ובעלים שטרית מדיה גרופ: "הימים הם סוף ימי החופש הגדול, רב האנשים חוזרים מחופשה ומתארגנים לקראת שנה חדשה. לכן הרגשנו שיהיה נכון לפנות את הבמה למשפחה בכלל ולכל אחד מבני המשפחה בפרט."



הקמפיין יעלה החל מיום א' בעיתונות הארצית למשך שבועיים.



בנוסף, "מגה בעיר" יוצאת בקמפיין טלוויזיה מרגש ל"מגה בעיר" בבימוי יורם עבר הדני, אשר בא לחזק את יתרונות "מגה בעיר" שהביאה את המחיר הזול ביותר קרוב לבית. הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 בעלות כוללת של 1,750,000 ₪.



לדברי רות שיטרית, יו"ר שיטרית מדיה גרופ: "בסקר גיאוקרטוגרפיה האחרון עולה כי 96% מהציבור נחשף ומכיר את המותג "מגה בעיר" . מדובר בהישג יוצא דופן בהיקפו שכן תוך פחות משנה הפכה "מגה בעיר" לחלק בלתי ניפרד מתרבות הצריכה של כל בית בישראל…"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל