קמפיין פרסום בהיקף 1 מיליון לאימפרס


רשת השעונים והתכשיטים אימפרס תצא במהלך חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב ,לרגל השקת הקולקציות החדשות תחת הסיסמא Easy to impress.



היקף תקציב מסע הפרסום נאמד במיליון ₪ ונערך באמצעות משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי.



הקמפיין יכלול פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים, חסויות בטלוויזיה, פרסום בנקודות המכירה ובפעילויות קד"מ בחנויות ובקניונים.



לדברי אבי מרקוביץ מנכ"ל קבוצת רולטיים: פעילות הקמפיין נועדה למצב את רשת אימפרס כרשת שעונים ותכשיטים מובילה במחירים נוחים ובלעדיים. "אנו מאמינים כי לקהל לקוחותינו מגיע לקנות בחגים מתנות בעלות ערך ובמחירים בלעדיים שיאפשרו להם להרשים בקלות "

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)