קמפיין פרסומי להשקת חורטיצה אייס בישראל

הוודקה החדשה מבית חורטיצה, מגיעה לישראל ומציגה מהפכה בתחום האלכוהול – שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, שהובילה לפיתוח בקבוק האלכוהול הראשון מסוגו בעולם, המאפשר לדעת מתי הוודקה היא בטמפרטורה אידיאלית לשתייה.


הבקבוק החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשנית וייחודית, המציגה זכוכית טרמית מיוחדת, שמשנה את צבעה בהדרגה מלבן חלבי עד לכחול עז, ככל שהטמפרטורה יורדת, עד שהיא מגיעה ל – °5.


את מהלך ההשקה ילווה קמפיין פרסומי, בהיקף ל כ-1.5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום מומה, הכולל פרסומות טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ו-9, פרסום בתחנות הרדיו 102FM, רדיו חיפה ורדיו דרום, חסות ראשית בתוכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז, פרסום באינטרנט ומשחק פייסבוק נושא פרסים בעמוד הפייסבוק של החברה, אשר יחלק פרסים יומיים ופרס גדול – סופ"ש באילת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)