קמפיין ראשון למותג ריסז בישראל

ליימן שליסלעולה בקמפיין חסויות ראשון בישראל למותגריסז (Reese's). הקמפיין עולה למשך כשבועיים בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 24 ומקדם את חטיף ריסז מבית הרשי- חברת הממתקים המובילה מארה"ב. הקמפיין באמצעות מקאן תל אביה והוא מציג את חטיף הדגל של המותג: ריסז קאפס- חטיף שוקולד במילוי חמאת בוטנים, המציע חיבור מושלם בין טעם השוקולד לטעם חמאת הבוטנים שיש בריסז.



היקף ההשקעה בקמפיין נאמד במיליון שקל. הסלוגן שמלווה את הקמפיין: ריסז, יפתיע אותך.



קרדיטים:


קריאייטיב- סיגל עבודי, אודי אביטל, דנה מושקוביץ, ניהול לקוח- עדי אורן, דפנה מונהייט, ליאת כהן, פלנינג- מידד בר-לב,רותם בריגה, הפקה- נווה זרח, שירה סלע, בית פוסט- ברודקאסט, יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)