עם תחילת השנה החדשה, חברת טבע ישראל עולה עם קמפיין טלוויזיה ראשון לתחליף החלב שלה -נוטרילון. הקמפיין, אשר עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, ילווה בסיסמא "הגנה מוכחת לתינוקך", ויביא לידי ביטוי ויזואלי את שילוב הרכיבים הייחודי של אוליגוסכרידים מסוג scGOS/lcFOS אשר נמצא בלמעלה מ – 30 מחקרים כתורם למערכת חיסון בריאה.
שילוב רכיבים זה, אשר פותח על ידי נוטרישה (יצרנית נוטרילון והחברה מס' 1 באירופה בתחום תחליפי החלב), נועד לחקות את הפעילות של הסיבים התזונתיים בחלב האם אשר ידועים כמעודדים צמיחת חיידקים טובים במערכת העיכול, ובכך להתפתחות מערכת חיסון בריאה של התינוק.
הקמפיין יתקשר את העובדה שנוטרילון הינו תחליף החלב לתינוקות מספר 1 באירופה, מבית נוטרישה, עליו גדלים מאות מיליוני תינוקות כבר למעלה מ-100 שנה.