קמפיין שטיחים חדש לרשת כרמל פלור

הקמפיין בעלות של 375 אלף שקלים, יעלה בדיגיטל כשהוא מציג את נבחרת השטיחים כפריט אופנתי בחלל הבית.

הקמפיין יחולק לשתי פעימות, כשהראשון יצא לרגל מבצע סוכות המסורתי עם 50% על כל השטיחים, תוצרת הארץ ובפעימה השנייה תוצג קולקציית השטיחים החדשה לסתיו חורף 2021-2022. הקמפיין הקונספטואלי מחבר בין עולמות האופנה לעיצוב פנים, כשהבגדים של לנגר הדוגמנית עוצבו במיוחד בהשראת השטיחים האופנתיים עם המרקמים והפרינטים העכשוויים.

לנגר, בת 20 חיילת בחיל האוויר, פרצה לחיינו בתצוגת האופנה של מיו מיו בשבוע האופנה בפריז, מאז הספיקה לככב בתצוגות ענק כמו שאנל, DVF ו- Lela Rose ואפילו כיכבה במגזינים הנחשקים Holiday, Teen Vogue, l’official, Glamour , Telva.


בקמפיין יוצגו השטיחים שיככבו בחורף הקרוב, וביניהם כאלה עם מוטיבים גאומטריים, טקסטורות אתניות, מנעד של גוונים חמים, עמוקים ודרמטיים לצד גווני ניוד סתווים.

רשת כרמל פלור, נכללת תחת קבוצת כרמל גרופ בבעלות משפחת איתני המפעילה את רשתות ביתילי, IDdesign, URBAN, B-teen וגוד-לייף לבני הגיל השלישי.

הרשת מתמחה בשטיחים, פרקטים ודשא סינטטי וכוללת 18 סניפים בפריסה ארצית ואתר סחר מקוון www.carmelfloor.co.il

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים