אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, הודיע היום כי שופרסל שלי יוצאת בקמפיין תדמיתי פרסומי ראשון לרשת "שופרסל שלי".
גידור אמר כי "שופרסל שמובילה את נושא השירות והקשר עם הלקוח רואה את שופרסל שלי כפלטפורמה מתאימה לפיתוח הקשר האישי והאמיתי שמעניקה הקרבה והזמינות של החנויות השכונתיות בשופרסל שלי, ולכן החלטנו לבדל את שופרסל שלי משאר הפורמטים ולהתמקד בשירות אישי הנובע מהיכרות יומיומית של לקוחות עם נותני השירות בחנות".
על מנת לבסס את האוטנטיות ואמינות המסר המרכזי של הקמפיין שהינו "מה שיותר קרוב יותר שלי" יככבו במודעות הפרסום עובדי המחלקות כגון: הירקנים, הקצבים, האופים והקופאיות ברשת שופרסל שלי.
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יעלה ביום ו' ה-08/06/07, בערוצים 2 ו-10, עיתונות, רדיו, מסכים אלקטרוניים וקידום מכירות, בתקציב מדווח של כ- 3 מיליון ₪.
קרדיטים
סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל – אלי גידור
מנהל שיווק שופרסל שלי- גיל ורטהימר
מנהלת תקשורת שיווקית שופרסל – קרן כהן
משרד פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי
סמנכ"ל לקוחות – אמיר גיא
מנהל לקוחות – גדעון יניב
מנהל קריאייטיב- ירון יצחקוב
מנהלת ארט- חווה מרגול
ארט- צביקה שמידמן
קופי – בן סבר/אורי מרק
סופרוויזרית- קארן ישראל
תקציבאית – נועה אוני
מפיק משרד- עומר קנדל/ אסף רונן
חב' הפקה- פראדיסו
במאית – ליאת דהאן