קמפיין תדמיתי ראשון ל"שופרסל שלי" בכיכוב עובדי המחלקות ברשת

אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, הודיע היום כי שופרסל שלי יוצאת בקמפיין תדמיתי פרסומי ראשון לרשת "שופרסל שלי".



גידור אמר כי "שופרסל שמובילה את נושא השירות והקשר עם הלקוח רואה את שופרסל שלי כפלטפורמה מתאימה לפיתוח הקשר האישי והאמיתי שמעניקה הקרבה והזמינות של החנויות השכונתיות בשופרסל שלי, ולכן החלטנו לבדל את שופרסל שלי משאר הפורמטים ולהתמקד בשירות אישי הנובע מהיכרות יומיומית של לקוחות עם נותני השירות בחנות".



על מנת לבסס את האוטנטיות ואמינות המסר המרכזי של הקמפיין שהינו "מה שיותר קרוב יותר שלי" יככבו במודעות הפרסום עובדי המחלקות כגון: הירקנים, הקצבים, האופים והקופאיות ברשת שופרסל שלי.



הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יעלה ביום ו' ה-08/06/07, בערוצים 2 ו-10, עיתונות, רדיו, מסכים אלקטרוניים וקידום מכירות, בתקציב מדווח של כ- 3 מיליון ₪.



קרדיטים


סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל – אלי גידור


מנהל שיווק שופרסל שלי- גיל ורטהימר


מנהלת תקשורת שיווקית שופרסל – קרן כהן


משרד פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי


סמנכ"ל לקוחות – אמיר גיא


מנהל לקוחות – גדעון יניב


מנהל קריאייטיב- ירון יצחקוב


מנהלת ארט- חווה מרגול


ארט- צביקה שמידמן


קופי – בן סבר/אורי מרק


סופרוויזרית- קארן ישראל


תקציבאית – נועה אוני


מפיק משרד- עומר קנדל/ אסף רונן


חב' הפקה- פראדיסו


במאית – ליאת דהאן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)