קמפיין H&O ל- 7 ימים

רשת H&O עולה בקמפיין טלביזיה לכל המשפחה למשך 7 ימים, במסגרתו כל מותגי הג'ינסים המוצעים ברשת מוצעים לכל המשפחה במבצע ייחודי. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון ₪.


הקמפיין הינו חלק ממערך קמפיינים הומוריסטיים של H&O לעונת החורף הקרובה, במסגרתם מציעה מבצעים שונים לכל המשפחה אשר מוצגים בסיטואציות ייחודיות כאשר כולם מתרחשים במעלית.


במסגרת הסרטון מוצגת סיטואציה הומוריסטית המתרחשת בתוך מעלית, אשר הייתה יכולה להימנע אילו השחקנית הראשית הייתה לובשת ג'ינס.


משרד הפרסום הינו 'גלר נסיס'. מנהל קריאייטיב: רוני שניידר, ארט: שירי מן, מפיקה: איריס ישראלי, מנהלת לקוחות: אורלי ראובני, תקציבאית: קרן בצלאלי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)