קמפיין QR בטלוויזיה לדומינו'ס פיצה

דומינו'ס פיצה נכנסת לראשונה לתחום ההזמנות באמצעות הסמארטפונים. לרגל השקת אפליקציית ההזמנות האדפטיבית לאייפון, שפותחה באמצעות חברת INMANAGE, יוצאת דומינו'ס עם קמפיין חדש בכיכובו של פרזנטור החברה מאור כהן. עם השקת הקמפיין בימים אלו תציע דומינו'ס ללקוחות שיזמינו באמצעות אפלקציית "החנות האישית" – 50% הנחה על כל התפריט. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 2 מליון שקל.



הקמפיין, שהופק עלידי משרד הפרסום "זרמון גולדמן", DDB, יעלה כמעט בכל המדיומים האפשריים תחת הכותרת: "מי סורק את מאור כהן". בתחילה בעיתונות הארצית, לאחר מכן במקביל הוא ימשיך במקביל בערוצי הטלוויזיה 2 ו 10 ובמדיות הדיגיטליות וכמובן הסלולאר. דומינו'ס בחרה לשים את קוד ה- QR במרכז העניינים – הקמפיין ההומוריסטי כולל שורה של סצנות קצרות בהן מאור כהן, העטוף רק בקוד QR, "עוקץ" את הצופים בו ומזמין אותם לסרוק אותו ולהינות מההטבות הייחודיות בזמן הזמנת הפיצה באמצעות הסלולר.



האפליקציה, שהוכנה במשך השנה האחרונה על ידי צוות מתכנתים, ייחודית לדומינו'ס בישראל וכוללת ממשק דינאמי שלומד את הרגלי ההזמנה של המשתמש ומתאים את האפליקציה להעדפות האישיות שלו. בין היתר היא תאפשר את הזמנת הפיצה המהירה בעולם החל מההזמנה השנייה (מיד לאחר ההזמנה הראשונה, והכנסת הפרטים האישיים של המשתמש) תוך 10 שניות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)