בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש ספטמבר, זכה קמפיין האינטרנט "בוקר שוק" של תנובה ומשרד הפרסום האינטראקטיבי McCann Digital במקום הראשון.
מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של תנובה הציע לגולש שפע של פעילויות, אשר משאירות אותו זמן רב באתר, ותורמות, תוך כך, להטמעת המותג החדש.
יוסי שמעיהו,מנהל התקשורת השיווקית בתנובה, אומר כי "סוף סוף נמצאה הבמה התקשורתית הראויה לפרסום מוצרי ילדים ונוער. האינטרנט מוכיח את עצמו כמדיום המרכזי ,שבו יכולים המפרסמים ליהנות מחשיפה ראויה ומשמעותית למוצריהם ולקהלי יעד נבחרים.
מותגי ילדים ונוער, כמעדן "קרלו" ו"שוקו שוק" נהנים מחשיפה, מודעות ואהדה גבוהים ,באמצעות שימוש מושכל באתר ,תוך כדי גלישה יצירתית ומהנה.
שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים, החוגגת חצי שנה להיווסדה. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.