קמפיין "בוקר שוק" של תנובה – זוכה שטרודל הזהב לחודש ספטמבר 2005

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש ספטמבר, זכה קמפיין האינטרנט "בוקר שוק" של תנובה ומשרד הפרסום האינטראקטיבי McCann Digital במקום הראשון.



מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של תנובה הציע לגולש שפע של פעילויות, אשר משאירות אותו זמן רב באתר, ותורמות, תוך כך, להטמעת המותג החדש.



יוסי שמעיהו,מנהל התקשורת השיווקית בתנובה, אומר כי "סוף סוף נמצאה הבמה התקשורתית הראויה לפרסום מוצרי ילדים ונוער. האינטרנט מוכיח את עצמו כמדיום המרכזי ,שבו יכולים המפרסמים ליהנות מחשיפה ראויה ומשמעותית למוצריהם ולקהלי יעד נבחרים.


מותגי ילדים ונוער, כמעדן "קרלו" ו"שוקו שוק" נהנים מחשיפה, מודעות ואהדה גבוהים ,באמצעות שימוש מושכל באתר ,תוך כדי גלישה יצירתית ומהנה.




שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים, החוגגת חצי שנה להיווסדה. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.


לאתר התחרות

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)