קמפיין "Must Be Sexy" – זוכה שטרודל הזהב לחודש יוני 2005

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב שהתקיימה בשבוע שעבר, זכה הקמפיין הויראלי MUST Be Sexy של מותג MUST של עלית במקום הראשון.


מחברת "אביטל יוגב.קום – יעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט", אשר יזמה את התחרות, נמסר כי "התחרות החודש הייתה קשה במיוחד, מכיון שהשתתפו בה קמפיינים מצוינים נוספים כמו Free SMS של אסקייפ והקמפיין של שברולט AVEO. זו הפעם הראשונה שמשתתף בתחרות קמפיין ויראלי, המופץ באמצעות הדואר האלקטרוני, אשר הוכן ע"י עלית דרך חברת קטע קטע, המתמחה בסוג זה של פרסום. זכייתו של הקמפיין, הן במסלול השיפוט המקצועי, והן כ"חביב הקהל", מוכיחה שוב כי האינטרנט הוא מדיה גמישה, המאפשרת יצירתיות כמעט ללא גבולות".



ורד קסטל שתיל, מנהלת השיווק של עלית ממתקים, מסרה בתגובה לזכייה כי "קמפיין האינטרנט MUST Be Sexy מעביר בדרך שנונה והומוריסטית את הרעיון שעומד מאחורי סדרת המסטיקים החדשה של MUST: מסטיקים שמתאימים למצב הרוח שלך. MUST הוא מותג נועז וחדשני, אשר פונה לקהל צעיר. לכן בחרנו לא להסתפק במדיות הקונבנציונליות ולהפיק בנוסף להן קמפיין אינטרנט, שהוא מדיה רלוונטית ומשמעותית בחייהם של בני הנוער והצעירים".



גיל לביא, מנכ"ל קטע קטע מוסר כי "זכייתו של הקמפיין מוכיחה כי פרסום ויראלי עובד ונתפס כאיכותי, הן מבחינת הגורמים המקצועיים והן מבחינת הקהל."


שטרודל הזהב היא תחרות חודשית, המתמקדת בקמפיינים אינטראקטיבים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.


במקביל למסלול ההצבעה של חבר השופטים המקצועי, מתקיים מסלול עממי, הפתוח לקהל הרחב, באתר התחרות.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)