קמפיין Terminal X עם שפיטה חוצה את רף מיליון הצפיות

קמפיין פרסומי של אתר האופנה הישראלי TERMINAL X עלה ביום חמישי עם שיר בעיבודו של עופר מאירי (מטרופולין) וקליפ בבימוי בן בכר, שביים את טקס הפתיחה של האירוויזיון שהתקיים בת"א בחודש שעבר. נכון ליום שני הוידאו ע מד על כמיליון צפיות.




הקמפיין כלל הפקה מחודשת ומלאה לשיר "אמור שלום" של להקת "שוקולד, מנטה, מסטיק". מדובר בקמפיין בהפקת TERMINAL X ובליווי משרד הפרסום PEACH


.



בקליפ, שצולם כולו בוילה מפוארת בהרצליה פיתוח, רואים את שפיטה, מלכת האחוזה המתעמרת בשני זוגות משרתים, אחים תאומים, כשהיא משוועת לבואו של מישהו כשהיא חוזרת על מילות השיר "בוא עוד היום". רק בסוף הקליפ מתגלה כי למעשה היא מחכה לחבילה שהזמינה מהאתר.




מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X : "ב- TERMINAL X אנחנו קמים כל בוקר במטרה לעשות מהפכה בחוויית האיקומרס בישראל. אחרי שנתיים של עבודה מאומצת לשנות את חוקי המשחק בישראל, החלטנו להעביר את מסר המהפכה בעזרת דמות שהיא בעצמה מהפכנית, בינלאומיות וחדשנית. בדיוק כמו המותג שלנו. את המהפכה התחלנו ביצירת סטטוס קוו בישראל של משלוח בחינם מהיום למחר וזה המסר שמוביל את המהלך הפרסומי".


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים