לרגל פתיחת פרויקט XL Nightlife Festival לשנת 2012 עם די ג'יי אביצ'יף משקה האנרגיה XL יוצא בפעילות פייסבוק המיועדת לגולשים הנשארים ערים אחרי חצות.
במסגרת הפעילות, יעלה בדף הפייסבוק של XL עמוד מיוחד ובו משימות שונות כגון צילום דיוקן עצמי, פרסום טראקים מעוררים וכדומה. הגולשים שישלימו את המשימות עד השעה 06:00 בבוקר יוכלו לזכות בכרטיס זוגי להופעה של אביצ'י ב2.2 בביתן 1.
את התחרות תדרבן ככל הנראה העובדה שכל הכרטיסים להופעה אזלו וזו הדרך להשגת הכרטיס המיוחל.
אסטרטגיה, קונספט והפקה: משרד הפרסום "אלנבי".
בעלים : שרוליק איינהורן וגיא אסיף,,מנכ"ל : ערן ניזרי, מנהל דיגיטל : יואש פלדש, ,מנהלת מדיה חברתית : טופי סטולר , מנהל פרויקט : שי סום , הפקת אירוע: TLV