קמפיין XL מכוון לחיי הלילה של פייסבוק

לרגל פתיחת פרויקט XL Nightlife Festival לשנת 2012 עם די ג'יי אביצ'יף משקה האנרגיה XL יוצא בפעילות פייסבוק המיועדת לגולשים הנשארים ערים אחרי חצות.



במסגרת הפעילות, יעלה בדף הפייסבוק של XL עמוד מיוחד ובו משימות שונות כגון צילום דיוקן עצמי, פרסום טראקים מעוררים וכדומה. הגולשים שישלימו את המשימות עד השעה 06:00 בבוקר יוכלו לזכות בכרטיס זוגי להופעה של אביצ'י ב2.2 בביתן 1.



את התחרות תדרבן ככל הנראה העובדה שכל הכרטיסים להופעה אזלו וזו הדרך להשגת הכרטיס המיוחל.



אסטרטגיה, קונספט והפקה: משרד הפרסום "אלנבי".


בעלים : שרוליק איינהורן וגיא אסיף,,מנכ"ל : ערן ניזרי, מנהל דיגיטל : יואש פלדש, ,מנהלת מדיה חברתית : טופי סטולר , מנהל פרויקט : שי סום , הפקת אירוע: TLV

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)