לרגל יום המזון הבינלאומי של האו"ם שחל השבוע, קנור קראה לפודיז להמשיך לצלם מנות לאינסטגרם, ועל כל תמונה שתתוייג ב : #משתפיםארוחה תתרום קנור ארוחה ל"לתת"
לפי נתוני האו"ם 815 מליון איש חיים במצב של רעב או אי בטחון תזונתי. מנגד, מדי יום עולות לרשתות החברתיות 3.5 מיליון תמונות של אוכל. על הפערים הללו מנסה לגשר קמפיין עולמי של קנור, מבית יוניליוור, תחת המסר : Share The Meal.
בארץ למעלה מ-740 אלף איש חיים במצב של אי בטחון תזונתי והשנה קנור ויוניליוור ישראל נרתמות לסייע וקוראת לפודיז בישראל, וחובבי צילום האוכל, להמשיך לצלם מנות לאינסטגרם. על כל תמונה שתתוייג ב : #משתפיםארוחה תתרום קנור ארוחה לזקוקים לכך, בשווי של 60 ₪ באמצעות ארגון "לתת". בנוסף, גם על כל שיתוף הפוסט בפייסבוק תתרום קנור ארוחה ל"לתת".