קניון גבעתיים ממשיך באסטרטגיית הפניה לקהל היעד הנשי: יוצא בקמפיין לנשים בלבד בחנויות המובחרות בקניון

כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של קניון גבעתיים תחת הסלוגן "קניון גבעתיים -כל מה שנשים רוצות", יוצא הקניון בחגיגת מבצעים והנחות לנשים בלבד בחודשים ספטמבר – אוקטובר. במסגרת זו יציעו מגוון חנויות מובחרות בקניון מבצעים וההנחות לקהל היעד הנשי.



החנויות המשתתפות כוללות את כל הקטגוריות, ביניהן: הלבשה, הנעלה, תיקים, תכשיטים, משקפיים, כלי בית , מזון, טקסטיל ועוד.



אורי אבל מנהל השיווק של קניון גבעתיים ציין כי, הקניון ממשיך לראות בקהל היעד הנשי כקהל בעל חשיבות אסטרטגית ולכן יוצא בפעילויות שיווקיות נוספות הפונות לקהל מיוחד זה. לדבריו, תמהיל החנויות המשתתפות בחגיגת המבצעים וההנחות נבחר גם הוא בקפידה על מנת לאפשר לקהל הנשים לערוך קניות מוצלחות במחירים אטרקטיביים במהלך החודשים הקרובים.



לרגל חודשי המבצעים, יצא הקניון במסע פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי בהשקעה של 200,000 דולר. הקמפיין יכלול: פנקס קופונים המכיל את הרשימה המלאה של המבצעים והחנויות המשתתפות במבצע שיופץ ב- 150,000 עותקים, מודעות בעיתונים, פרסום בקניון ומסע קד"מ רחב.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399