קניון כפר סבא הירוקה במהלך שיווקי בשיתוף רשת אופטיקה

קניון כפר סבא יוצא במבצע שיווקי רחב היקף, הכולל הפצה של 23,000 יחידות של תלי דלת הכוללים משקפיים, ברעננה, כפר סבא והוד השרון בהשקעה של כרבע מיליון שקל והפצה של 6,000 תלי דלת המעניקים כרטיס מגנטי בשווי 50 ₪ לרכישה בחנויות הקניון – ללא התניית קנייה ועם כפל מבצעים בהשקעה של כ- 300,000 ₪.



תושבי הבתים שיגלו על ידית דלת ביתם, שקית קניון כפר סבא הירוקה, יגלו בתוכה משקפיים (ראייה או שמש) אשר חסר להם רכיב להרכבת המשקפיים. הלקוחות יוזמנו לחנות אופטיקה הלפרין שבקניון, להתקנת הרכיב החסר במשקפיים, בעלות סמלית.



לדברי אילת מיכלסון, סמנכ"ל השיווק של קניון כפר סבא הירוקה: "כחלק מהחשיבה כיצד למשוך לקוחות לקניון ובהתאם לרוח התקופה, החלטנו לצאת בשיתוף פעולה עם חנויות הקניון ולהציע מבצעים חדשניים במטרה להיטיב עם הצרכנים"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)