קפה ג'ו יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה

רשת קפה ג'ו, רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון ₪ במסגרתו תיתן חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10.



הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן וילווה בסיסמא :"לצאת מהבית להיכנס לג'ו." הקמפיין החדש עולה לאוויר בימים אלה ויימשך לאורך כל חודש ספטמבר.



לדברי דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו: "הקמפיין שם דגש על הערכים המובילים של הרשת – יצירת קפה איכותי ויחס אישי וחם ללקוחות."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)