רשת קפה ג'ו, רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון ₪ במסגרתו תיתן חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן וילווה בסיסמא :"לצאת מהבית להיכנס לג'ו." הקמפיין החדש עולה לאוויר בימים אלה ויימשך לאורך כל חודש ספטמבר.
לדברי דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו: "הקמפיין שם דגש על הערכים המובילים של הרשת – יצירת קפה איכותי ויחס אישי וחם ללקוחות."