קפה ג'ו יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה

רשת קפה ג'ו, רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון ₪ במסגרתו תיתן חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10.



הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן וילווה בסיסמא :"לצאת מהבית להיכנס לג'ו." הקמפיין החדש עולה לאוויר בימים אלה ויימשך לאורך כל חודש ספטמבר.



לדברי דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו: "הקמפיין שם דגש על הערכים המובילים של הרשת – יצירת קפה איכותי ויחס אישי וחם ללקוחות."

אולי יעניין אותך

קרדיט צילום: דימה טליאנסקי
יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום הדמיה באדיבות טיקטוק
סניף פלאפון
מבצע גולברי צילום יחצ (5)