קפה טורקי עלית מקבוצת שטראוס מעלה קמפיין מקורי, במסגרתו הקפטן של קפה טורקי עלית נקלע לרפובליקת בננות הנשלטת על ידי רודן נמוך קומה, אשר אוסר על נתינו להשתמש במילה "קטן". כאשר הקפטן מבקש "מים חמים, כוס קטנה" – הרודן שולח אותו לכלא.
אמיר יפרח, מנהל שיווק שטראוס קפה ישראל, אמר היום:"כמותג ישראלי מוביל אנו רואים חשיבות רבה להיות מובילים וחדשניים במדיות השונות ובדרך בה אנחנו מתקשרים עם כלל הצרכנים, לכן בחרנו בקמפיין אינטגרטיבי המשלב גיימינג ומדיות דיגיטליות ומסורתיות שונות המעבירות את המסר – 'חזק, בדיוק כמו שאני אוהב'" .
באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, קפה טורקי עלית משיקה מהלך אינטגרטיבי המשלב קמפיין בטלוויזיה ופעילות דיגיטאלית בעולמות הגיימינג הכוללת משחק אינטראקטיבי בתלת מימד בו הצרכנים מוזמנים להציל את הקפטן, לעזור לו לברוח מהכלא ולהביס את הרודן המרושע. המשחק משלב את עלילת סרט הטלוויזיה וקטעי מרדף מותחים, חדרי חידה וקרב רווי אקשן מול הרודן באמצעות מנוע תלת מימד אשר הותאם במיוחד עבור הקמפיין.
המשחק זמין להורדה חינם ב- APP STORE וב- GOOGLE PLAY למשתמשי אייפון, אייפד, אנדרואיד וכמובן במחשב האישי – משתתפי המשחק יוכלו להכנס להגרלה של חופשה זוגית בסן פרנסיסקו הכוללת ביקור בכלא אלקטרז, ומידי יום יוגרל פרס יומי – מיני ipad.
בנוסף למשחק במובייל ובמחשב, יהיו פזורים ברחבי הארץ בונוסים למשחק, שניתן יהיה לחשוף באמצעות סריקת ברקוד QR. הבונוסים יהיו חבויים ברשתות השיווק, חנויות ספרים, ואף בפתח ביתם של מאות אלפי צרכנים.