"קפה לנדוור" יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה

חברת "קפה לנדוור" שנוסדה ב-1919, הינה חברת הקפה הותיקה בישראל ויוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לטלוויזיה.



קמפיין הפרסום הינו במסגרת מהלך מיתוגי שהחברה מבצעת בימים אלה במסגרתו מוחלף לוגו החברה, עוצבו אריזות חדשות ומושקים מוצרים חדשים.



מטרת הקמפיין להעביר שני מסרים: החברה מתמחה בקפה- ורק קפה! ושמירה על המורשת ההיסטורית המפוארת של "לנדוור" מ-1919 כמותג קפה ותיק ומשובח תוך שילוב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה הייחודיות של לנדוור.



במסגרת הקמפיין מוצגים שני מוצרי קפה שחור חדשים: קפה "טחון טרי לבוקר"– תערובת מעוררת עם ארומה עשירה במיוחד, קפה "בטעם אספרסו" – תערובת בקלייה כהה עשירה בפולי ערביקה.



קמפיין הפרסום נעשה ע"י חברת קפה לנדוור בתקציב של כ-2 מיליון ש"ח ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו – 10 .

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)