קפה קפה בקמפיין בהיקף מיליון וחצי ש"ח

קבוצת "קפה קפה" עולה בקמפיין חדש בהפקה מקורית. 3 סרטוני הפרסומת, שיוצרו באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB, יעלו כחסויות על מסכי הערוצים המסחריים 22, 10 ,וגם כקמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה לתקופה של כחודש אל הקמפיין מתלווה הסלוגן של קפה קפה "better together".


נעם צימרמן מנכ"ל קבוצת קפה קפה מסר היום: "אנו נרגשים לקראת עלייתו של קמפיין חוצה מדיות הכולל 3 סרטונים וכולל פריסה רחבה ועוצמתית. סרטי הפרסומת של קפה קפה משלבים את המנות הטעימות של קפה קפה לאורך כל היום-בבוקר, בצהריים ובערב והכל בנראות חדשה של עולם לייפסטייל.


לדברי טל אקרמן מנהלת השיווק של הקבוצה : "רשת קפה קפה יוצאת בקמפיין חוצה מדיות תחת המסר והאני מאמין של המותג- Better together רוח הקמפיין העדכנית ומלאת החיים ותחושת ה"ביחד", בשילוב הצגת מנות נבחרות וטעימות, מעבירים בצורה מגרה את תפיסתה של הרשת- שכל דבר שעושים, טוב יותר לעשות ביחד ואם אפשר לעשות זאת עם ארוחה מצוינת ובאווירה מושלמת אז בכלל…"


קמפיין "קפה קפה" הכולל שלושה סרטונים שונים בהפקה של GREEN PRODUCTION ובבימויו של דודי חסון , מתבסס על האני מאמין של המותג "better together " ומציג שלושה סרטונים שונים ,morning together ,lunch together ,dinner together תחת המסר והאני מאמין של המותג שכל דבר שעושים טוב יותר לעשות יחד. 3 הסרטונים מציגים חבורה המבלה יחדיו, במוקדי בילוי שונים כאשר רשת "קפה קפה" הינה חלק בלתי נפרד ומרכזי משגרת היומיום, כמקום מפגש, בילוי והנאה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)