קרביץ עסקים יוצאת השבוע במסע פרסום באמצעות פרסום אקספרט

חברת "קרביץ עסקים", המתמחה בשיווק ציוד משרדי והיקפי למוסדות, לחברות ולארגונים, יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, בתקציב כולל של 350 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום אקספרט.



הקמפיין יכלול מודעות צבע בעיתונות עסקית, במגאזינים, וכן מסע קד"מ רחב הכולל: דיוור אישי של חבילות ממוענות לבכירים בחברות המובילות במשק. החבילה כוללת מצגת הדגמה של תוכנת ניהול התקציב האינטרנטית CLICK&SAVE"". באמצעות הפעילות בתוכנה זו חברת קרביץ עסקים מחויבת לחיסכון של 18% בהוצאות הציוד המשרדי.



אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים, מסר כי: פעילות הלקוחות עם תוכנת ניהול התקציב האינטרנטית CLICK&SAVE כבר בשימוש בקרב מרבית החברות ביניהן, בנק אוצר החייל , סלקום, בנק הפועלים, צ'מפיון ועוד. עוד מסר יקר כי מטרת הקמפיין של "קרביץ עסקים", למצב את החברה כמציעה ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מחד וחסכוניים מאידך.



הסיסמא שתוביל את הקמפיין: "כל המשרד בקליק אחד."


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)