קרליין – פריגו מרחיבה את תחום הטיפוח: משיקה את מותג "בודי קוסמטיקס"


חברת "קרליין- פריגו מוצרי צריכה", מרחיבה את תחום הטיפוח ומשיקה סדרה לטיפוח הגוף תחת המותג "בודי קוסמטיקס". ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים. הקמפיין יעלה ב-3 בדצמבר תחת הסלוגן: "כי מה שמגיע לעור פנייך מגיע גם לעור גופך..", באמצעות משרד הפרסום, באומן בר-ריבנאי ויתמקד בקמפיין טלוויזיה ופעילויות בנקודת המכירה.



דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בחברת קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "בהתאם למגמות העולמיות בתחום טיפוח הגוף, קרליין נושאת הדגל בחדשנות מוצרית וערך מוסף לצרכנית הישראלית. אנו גאים להיות הראשונים אשר משלבים טכנולוגיות מדעיות מעולם טיפוח הפנים לפיתוח מוצרים מתקדמים לטיפוח הגוף, במחירים שווים לכל נפש. אנו צופים כי באמצעות השקת סדרת "בודי קוסמטיקס", נגדיל את נתח השוק של 'קרליין' בקטגורית קרמי הגוף מ- 2.7% ל- 6%".



שוק טיפוח הגוף בישראל נאמד בכ – 105.28 מיליון ₪, כאשר קטגורית קרם גוף נאמדת בכ- 65.47 מיליון ₪, קטגוריית קרם ידיים נאמדת בכ -39.81 מיליון ₪ לפי נתוני סטורנקסט.




קרדיטים:


משנה למנכ"ל קריאייטיב: דייויד אדלשטיין


ארטדיירקטור: כפיר ראובני


קופירייטר: דלית אורבך


מנהלת לקוחות: יעל רון


סופרוויזר: רובי ברזני


תקציבאית: מיטל נחום


מנהל אסטרטגיה: עמית קורן


פלנרית: שני גולדברג


סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי


מפיקה: גלי שטרקמן


חברת הפקה: מולה הפקות


במאי: רם ברוך


בית פוסט: ג'רונימו


יחסי ציבור: זאביק דרור

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)