קרלסברג בקמפיין ארצי תלת מימדי על גבי 14 קירות ענק של "נור סטאר מדיה"

מותג הבירה המוביל קרלסברג, יוצא בקמפיין ארצי ראשון מסוגו, תלת מימדי מיוחד להשקת העיצוב והמיתוג החדש של בקבוק קרלסברג קלאסי.



הקמפיין יוצג על גבי 14 הקירות של "נור סטאר מדיה" בפריסה ארצית, בצמתי הדרכים המרכזים ביותר בארץ.



היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין ימשך לאורך תקופה של 21 יום. קריאייטיב הקמפיין בוצע ע"י משרד פרסום גלר נסיס, משרד הפרסום של המותג.



חיים כהן, מנהל מותג קרלסברג: "קרלסברג כמותג מוביל, בוחרת תמיד בפרסום קריאטיבי. השנה החלטנו להפתיע בצורה שונה בפרסום בקירות ענק בצורה מושכת של תלת מימד. אנו צופים כי השימוש הקריאטיבי ע"ג הקירות ייצור בידול וחשיפה מיוחדת למסר התואם".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)