רד אורבך סולן להקת רד בנד, נבחר להיות הפרזנטור של תחנות "דלק" ורשת חנויות "ג'ו דלק". תקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ- 3 מיליון ₪

רד יוביל את קמפיין הפרסום החדש של "דלק" אשר תושק במדיות השונות: טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות המכירה וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום GO. 

 

קרן קפורמינץ סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל אמרה היום: "החלטנו בדלק ישראל לצרף לשורותינו שחקן חיזוק חדש – רד אורבך מלהקת רד בנד.

רד הואWannabe" " ישראלי אשר ניחן בחוצפה ישראלית, צעירה ומגניבה, וחשבנו שהוא יכול לספר את הסיפור של "דלק" חברת הדלק הישראלית". 


במסגרת הקמפיין רד יספר את הסיפור מנקודת מבטו האובייקטיבית שמתקיימת בין שני העולמות, מצד אחד הוא מזוהה כישראלי שנהנה מהסטטוס הזה ומתקבל בחום בחברה הישראלית אך מצד שני יש בו תמיד את היכולת להתנתק ולבקר את האופי הישראלי. ההתנגשות הזו יוצרת מצבים קומיים שרד, בדרכו הייחודית, יודע להדגיש. 

 

צילומי הקמפיין בכיכובו של רד אורבך יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ- 3 מיליון ₪

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים