'רד בול', בשיתוף עיריית תל אביב, תקיים בפעם השלישית בישראל, את מפגן האוויר- 'רד בול פלוגטאג'

35 צוותים מעופפים ימריאו מרמפת ענק באורך 6 מטר ויבצעו נחיתת חירום היישר אל תוך אגם גני יהושע לעיני כמאה אלף צופים משולהבים.


אירוע 'רד בול פלוגטאג' כולל ארבעה שלבים מרכזיים; שלב ההרשמה במהלכו נרשמות הקבוצות להתחרות בתחרות כלי הטיס המעופפים, שלב בחירת הקבוצות המתחרות, שלב בניית המטוסים, ותחרות 'רד בול פלוגטאג', במהלכה יבחנו הקבוצות על פי שלושה קריטריונים מרכזיים: מרחק הטיסה, יצירתיות כלי הטייס ורמת הביצוע של צוות הטיסה על ידי פאנל שופטים מכובד ומקצועי מעולם התעופה, הבידור והספורט.


הקבוצה הזוכה במקום הראשון תזכה בסיור VIP במוזיאון התעופה הבינלאומי של 'רד בול', "האנגר 7", הממוקם בזלצבורג שבאוסטריה ובטיסה בלתי נשכחת במטוס האגדי B52. הקבוצה שתגיע אל המקום השני תזכה בטיסה בכדור פורח ופינוקים נוספים מתנת Over Israel והזוכים במקום השלישי ישפרו את כישורי הטיסה שלהם לקראת הפלוגטאג הבא, על ידי קפיצה מכלי טיס אמיתי והתנסות בצניחה חופשית מתנת Skykef.


מחברת 'רד בול' נמסר היום: "רד בול פלוגטאג הוא אירוע הדגל הלאומי של החברה, אשר ילווה את פעילותה במהלך חצי השנה הקרובה. האירוע יקבל ביטוי במדיה המסורתית לצד המדיה החברתית, קידום מכירות בקמפוסים ובנקודות המכירה וזאת על מנת לייצר מהלך של 360 מעלות. אירוע 'רד בול פלוגטאג' מביא בצורה מיטבית לידי ביטוי את ערכי המותג: יצירתיות חדשנות והומור עצמי".


'רד בול פלוגטאג'יתקיים, בתאריך 3.6.2011, באגם פארק גני יהושע, תל אביב.


שלב ההרשמה לתחרות יארך כחודשיים- עד ה- 15.03 באתר 'רד בול פלוגטאג' www.redbull.co.il

אולי יעניין אותך

 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר
 רחב צילום ניב קנטור
 השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר