חברת רהיטי דורון יוצאת בקמפיין לעונת אביב 2012 אשר יכלול פרסום בטלוויזיה ועיתונות תחת הסלוגן "לילד שלך ולילד שבך".
הרשת תשקיע בקמפיין כ- 1 מיליון ₪, ונמסר ממנה כי על אף המצב הכלכלי הצפוי, החלטה על הקמפיין הינה המשך הכרחי של השיח שהחברה מקיימת עם קהל הצרכנים כבר מספר שנים, וכי הוא מראה על חוסנה.
במסגרת בחינה מקיפה שנערכה לאחרונה בחברה, זוהו פערים שנוצרו בעקבות שינויים בשוק הרהיטים וזוהתה זירה תחרותית פנויה ואטרקטיבית במיוחד בתחום חדרי הילדים והנוער. עוד עלה, כי בתקופה של תחילת האביב בתים רבים נערכים לשינויים בבית ושיפוצים קלים הכוללים החלפת ריהוט בבית לקראת פסח. בתקופה זו, חל גידול משמעותי במכירות של ארונות, פינות עבודה וחדרים שלמים לילדים ונוער. על כן, הושקעה מחשבה רבה בעיצוב קולקציית החדרים הכוללת התאמה מרבית לצרכים.
לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל רשת רהיטי דורון:" קמפיין אביב 2012 של רהיטי דורון ממשיך את השיח של רהיטי דורון עם הצרכן. הצרכן הישראלי יודע לזהות כשמציעים לו הצעה משתלמת במחיר משתלם. הקמפיין ימשיך ויחזק את המותג רהיטי דורון כמותג המוביל את תחום רהיטי הילדים והנוער ומחזק אצל הלקוח את הביטחון בקנייה בבואו לבחור רהיטים".
לדבריו: "הקמפיין נושא את הסלוגן לילד שלך… ולילד שבך מבדל את המותג ויוצר העדפה ונאמנות לקוחות ארוכת טווח, כבר כיום למעלה מ- 50% מלקוחות החברה הם לקוחות חוזרים ולקוחות שבאו בעקבות המלצת חברים. הקמפיין הנוכחי ימשיך ויעצים את הלקוחות שרכשו בעבר וחוו את השירות והאיכות של רהיטי דורון".