רולדין הביאה את הסופגניות לסטורי

הסופגניות של רולדין ירדו לרשתות החברתיות כדי לפגוש את הקהל בטורי. החל מרגע השקת קולקציית הסופגניות החדשה, החלו אלפי גולשים לשתף את הטעימות הראשונות שלהם בכלי הכי ויזואלי ופופולארי היום הסטורי של אינסטגרם בליווי סטיקרים יצירתיים שבחרו מהמאגר הגדול שמציעה האפליקציה.



קניבל מדיה, משרד הדיגיטל של רולדין, "התלבש" על הכלי הויראלי והאהוב על המשתמשים ויצר חבילה של 10 סטיקרים ייעודיים לחנוכה תחת השם Roladin.


מהיום, כל משתמש שמעלה סטורי, יכול להקליד Roladin בשורת החיפוש של הסטיקרים ולבחור אחד מתוך העשרה שיוצמדו לתמונה או לסרטון שלו.



הסטיקרים הוכנו באמצעות הנפשת אלמנטים עיצוביים מתוך קמפיין הדוגמניות של משרד הפרסום M&C SAATCHI וכן אנימציה הלקוחה מהעולם הרולדיני בחנוכה.


כל סטיקר מעוצב היה צריך לעבור אישור של פלטפורמת Giphy האחראית על מאגר הסטיקרים והגיפים הקיימים באינסטגרם. כל הסטיקרים אושרו במהלך שבוע ימים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר