רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס: "צמיחה של 10% בכלל הקטגוריה"


רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס הודיע היום: בחודשים ינואר עד מאי 2007 נרשמה צמיחה של כ – 10% עבור כלל קטגוריית הגלידה (ע"פ נילסן).



על פי הנתונים, גלידת קרמיסימו, ממשיכה להיות הפופולארית בישראל ולהוביל את שוק הגלידות הביתיות בישראל עם נתח שוק כספי העומד על 45.3% משוק חבילות הבית והקינוחים (ע"פ נילסן).


זהר ציין עוד כי "בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית של המותג קרמיסימו, אנו ממשיכים לחדש ולגוון לצרכנים והפעם בהרחבת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו וחיזוק סדרת מופחתי השומן (קרמיסימו 2%) במטרה להמשיך לתת מענה לצרכים השונים של הצרכנים".

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה