מותג הספורט והלייף סטייל ריבוק יוצא בקמפיין שילוט חוצות חדש ונרחב. עשרות שלטי חוצות מכל הסוגים ובמיקומים אסטרטגיים, יתנוססו ברחבי הארץ: מתחם הבורסה ברמת גן, מחלף אלוף שדה, צומת השרון-רעננה (״אמדוקס״) ונתיבי איילון. ההשקעה הכספית הכוללת למהלך נאמדת בסכום של כ500 אלף ש״ח.
מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האייקונית, המוכרת והאהובה CLUB C- DOUBLE GEO המקבלת אינטרפרטציה ייחודית לקיץ 2022 בדמות סטייל חדשני ורענן.
במקביל לקמפיין שילוט החוצות המאסיבי שריבוק משיקה החברה עומלת בימים אלה על בניית אתר און ליין חדש בו יהיה ניתן להשיג את מוצריה. לכשיושק האתר, ניתן להשיג את פריטי הספורט והלייף סטייל שהחברה מציעה ברשתות הנבחרות.
מריבוק נמסר: ״בחרנו לצאת בקמפיין תדמיתי חדש, בהיקף כלכלי נרחב של כחצי מיליון ש״ח, על מנת לחזק את ריבוק כמותג הספורט והלייף סטייל המבוקש, הפופולארי והאיכותי בקרב הצרכן הישראלי. ראוי לציין שמהלך זה הינו הסנונית הראשונה לתהליך מתיחת הפנים שהמותג עתיד לעבור בישראל״.